Reklamační řád

Reklamace

Veškeré reklamace je možno uplatňovat buď e-mailem nebo písemně na adrese provozovatele. Pokud chcete, abychom Vás kontaktovali telefonicky, udejte prosím telefon a čas, kdy budete k zastižení. Náš pracovník se s Vámi obratem spojí a dohodne způsob vyřešení reklamace.

Kupující nemá právo na výměnu zboží či vrácení peněz pokud zboží bude jakkoliv poškozené jeho nesprávným použitím, ošetřením nebo špatnou manipulací.

Zboží lze reklamovat u prodávajícího dle obchodních podmínek na adrese:

HALISHOP s.r.o.

Riegrova ul. 1150

506 01 Jičín

tel: 733 184 658

Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Vrácení zboží lze provést za následujících podmínek:

1) kupující odešle e-mail na adresu semily@e-n.cz dopis na adresu společnosti) s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (popř. na účet číslo)." Datum a podpis

2) kupující doručí zboží zpět na adresu společnosti

3) zboží musí být v původním obalu, nesmí nést známky použití, musí byt nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi

4) náklady na doručení hradí kupující

5) pokud posíláte zboží zpět, v žádném případě ho neposílejte dobírkou!

6) peníze za zboží budou kupujícímu vráceny poštovní poukázkou nebo bankovním převodem, a to do 10 pracovních dnů po fyzické obdržení zboží. Vracíme pouze částku za zboží poníženou o dopravné, a to i v případě, že jsme dopravné poskytli zákazníkovi zdarma.

Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávají bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.